Monday, January 17, 2011

Kehilangan

bismillahirrahmaanirrahiim

Semalam aku menulis sesuatu yang penting.

Tapi ter'sign out' akaun gmail semasa sedang menulis.

Bila dah selesai menulis, aku tekan button publish.

Blogger tak dapat publish sebab tak sign in.

Dan tak save 95% post aku.

So, aku frust dan terus tido.

Dan aku mimpi aku kehilangan sesuatu yang besar dalam hidup aku.

Aku terjaga dan pergi solat subuh.

Sekian.

5 shuriken:

Miss Pija said...

frust...

rahim said...

"Dan aku mimpi aku kehilangan sesuatu yang besar dalam hidup aku."

"besar" yang dimaksudkan di atas adalah.....

paley said...

rahim,

ana dah lupa mimpi tu..
org ckp klu lupa, mmg kerja setan la tu..hehe

tp mmg kecewa betul psl post tu, panjang kot ana tulis, last2 habis cmtu je.

Tinta.Muallimah said...

pahit manis menjadi blogger. Sabo ye bang !

paley said...

Makcik Muallimah,

alhamdulillah, salah sendiri. kn sabo jugak la..

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template