Monday, October 17, 2011

"Ukhuwwah"

Saja nak update blog ni.
Dah lama dah tak update.
Takdak habuk sebab ni digital.


Tadi aku belek-belek buku nota usrah sorang ikhwah ni.
Honestly, tulisan dia agak buruk.
Dia cakap kat aku:


"Tulisan ana buruk kan?"


Aku jawab:


"Owh, tak perlu bagitau."


Maksud aku, tulisan tu sniri dah bagitau.


Kemudian aku belek-belek lagi.
Ada beberapa lukisan yang agak cantik.
Siap lukis buah epal dengan beberapa teknik melukis.
Ada dot, gosokan, jalur, real etc
Aku cakap kat ikhwah tu:


"Enta ni memang berbakat la."


Dia jawab:


"Eh, enta jangan tertipu. Tu bukan ana lukis."


Aku pelik:


"Sape cakap enta lukis?"


Hehehe.


Tu je nak cerita.
Saja nak ber'ukhuwwah'.
Bukan selalu dapat jumpa ikhwah tu.

0 shuriken:

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template