Wednesday, April 22, 2009

Exam dan Demam

Alhamdulillah, dapat juga aku study setelah dua hari diserang virus selesema dan demam yang teruk. Bersyukur sangat-sangat dengan nikmat kesihatan yang diberikan. Memang benar, ketika sakit barulah rasa besarnya nikmat sihat yang Allah kurniakan. Tapi bila sihat selalu lupa. Lupa untuk bersyukur. Sedangkan tidak bersyukur itu adalah kufur nikmat.



Sebenarnya aku ada exam esok. Namun, persediaan aku sangat mendukacitakan. Mungkin kerana aku sengaja melambatkan persediaan, lalu Allah menguji aku dengan demam yang teruk. Jadi, aku memang tak bersedia untuk exam esok pagi. Lagipun demam baru nak kebah, jadi tak dapat nak fokus study. Penat.....

Esok paper Project Management. Pukul 9 pagi di SMC1. Kepada rakan-rakan, all the best! Sape dok sebelah aku, bukak la sket jawapan tu... Jangan tiru. Nanti kamu boleh digagalkan.

0 shuriken:

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template