Monday, June 01, 2009

Illuminati

Bismillah...


Wang 1 USD
(http://media.photobucket.com/image/novus ordo seclorum/ecassity/208495625_l.gif)


World Conquest Through World Government. Itulah cita-cita gerakan Illuminati dalam The Protocols of the Learned Elders of Zion. Gerakan yang menjadikan syaitan Lucifer sebagai tuhan ini terus menguasai sektor-sektor penting dalam dunia pada hari ini dengan menjadikan negara-negara kuasa besar sebagai platform (baca: proksi) untuk bergerak. Siapa pemilik bank-bank utama dunia? Siapa yang mengawal perubahan ekonomi dunia? Siapa ahli-ahli kongres Amerika yang menentukan setiap keputusan? Bagaimana pengaruh AIPAC [cari sendiri] dalam pemilihan presiden Amerika? Siapa yang mengarahkan Bush untuk melancarkan perang terhadap Afghanistan, Iraq, Lubnan dll atas nama perang menentang keganasan? Kenapa Amerika membekalkan senjata-senjata yang canggih kepada Israel kerana alasan Israel berhak mempertahankan diri? Sedangkan mereka hanya menentang lastik batu, botol molotov dan RPG made-in-hand. Mengapa begitu banyak resolusi UN terhadap isu Palestin, tidak pernah satu pun dipatuhi Israel? Mengapa Amerika beratus-ratus kali menggunakan veto untuk menghalang resolusi UN terhadap Israel? Mengapa negara kuasa veto yang lain tidak berbuat apa-apa? Mengapa hiburan semakin melampau-lampau? Siapakah yang menggerakkan peperangan-peperangan yang berlaku di dunia pada masa kini? Kenapa hiburan ditumpukan kepada golongan sasaran, iaitu para pemuda? Mengapa kita hanya nampak seolah-olah hanya Islam ditindas? Adakah agama-agama lain selamat dan menjadi sekutu kepada gerakan ini? Banyak lagi persoalan berkaitan dunia hari ini yang akan menentukan dunia pada masa depan. Ke arah peperangan suci antara pengikut dajjal dan orang-orang beriman iaitu THE HOLY WAR.


Begitu banyak konspirasi disusun dalam misi mencapai cita-cita mereka. Mereka melaga-lagakan Sunni dan Syiah, Iran dan Iraq, Rusia dan China, dua Korea, Arab dan Non-Arab, Melayu dan Cina dan semua bangsa-bangsa di dunia. Kerana apa? Untuk memudahkan lagi kerja mereka. Apa yang mereka gariskan di dalam protokol mereka bukan sekadar blueprint tetapi sebuah rancangan yang sangat teliti dan sistematik. Lihatlah hasilnya sekarang!

Ke arah Novus Ordo Seclorum atau The New World Order, itulah cita-cita mereka.

"Mereka (orang-orang kafir) berkehendak melakukan tipu daya, lalu Allah membalas semua tipu daya mereka. Allah sebaik-baik pembalas tipu daya."

Allahuakbar walillahilhamd!

Allahua'lam

1 shuriken:

denaihati said...

tak ramai yang ambil tahu hal-hal sebegini...

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template