Sunday, May 31, 2009

Zionisme dan NWO

Bismillah...

Pernah seseorang tanya aku berkenaan Zionisme. Aku bukan pengkaji sejarah tapi aku suka dan pernah membaca beberapa buku berkaitan sejarah dunia. Ironinya, aku tak minat sejarah waktu sekolah dulu. Mungkin sejarah dalam buku teks tu penipuan belaka. Kalau diperhatikan dengan teliti, seolah-olah semua yang terjadi pada hari ini ada sesuatu yang mengawalnya. Daripada isu ekonomi, pendidikan, perang, politik dan lain-lain. Apa kaitan semua ni dengan Zionisme?


Zionisme bukan baru. Ia telah wujud beribu-ribu tahun dulu. Sejak zaman Mesir kuno atau lebih jauh dari tu. Zionisme adalah "rebranding" kepada gerakan bawah tanah untuk mencapai cita-cita Zion. Mungkin yang kurang membaca pasal sejarah akan sedikit pening dengan istilah-istilah yang aku gunakan. Aku pun tak bercadang nak mengulas panjang pasal perkara ni. Menulis panjang-panjang bukan cara aku.

Jadi bacalah sendiri. Ingat, gerakan ni sedang menguar-uarkan NWO atau New World Order. Mereka telah merangka pelan sistematik jangka panjang untuk mencapai cita-cita mereka. Ingat lagi kata-kata Tun Mahathir, "Yahudi menguasai dunia melalui proksi." Siapakah proksi yang dimaksudkan? Mungkin anda boleh baca buku-buku berikut.

1. Ancaman Global Freemason oleh Harun Yahya
2. The Protocols of the Learned Elders of Zion by Prof. Sergyei A. Nilus
3. Dan banyak lagi.


4 shuriken:

Share ilmu said...

zionisme merupakan satu ideologi, fahaman dan bukan agama...

Ada yahudi zionis, Kristian zionis bahkan Islam zionis juga wujud...

ibnu yazid said...

okey. mmg zionisme ni ideologi yg pjg susur galurnya. apa yg aku bc, ia berkait rapat dgn paganisme pd zaman ancient egypt. sbb tu klu tgk kt blkg duit kertas 1 dollar [klu x silap] ada lmbg piramid mata which is lmbg illuminati/freemason.

mmg ada yahudi zion cm ehud olmert, sharon, netanyahu etc.

mmg ada christian zion cm bush, clinton, rumsfeld etc.

tp islamic zion sape plak? bleh bg contoh bbrp nama and bukti2nya..

Allahua'lam. tQ

Anonymous said...

mahathir juga menguasai malaysia melalui proksi haha (gelak dengan gaya firaun)

kucingcomel said...

hello bro, sesuke kucing je ko ckp kt org tanpa bukti. nk bt tuduhan pn biarla ada asas/bukti.

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template