Friday, November 07, 2008

Tiada yang menarik...

Bismillahirrahmanirrahim

Tiada apa-apa yang menarik untuk aku tuliskan hari ni. Aku sedang membaca dan cuba untuk menghabiskan buku "Sejarah Islam: Sejak Zaman Nabi Adam a.s. hingga Abad XX" tulisan Ahmad Al-Usairy. Buku setebal hampir 600 mukasurat tu baru 1/6 aku langsaikan. Buku yang aku pinjam daripada Perpustakaan Sultanah Zanariah UTM tu untuk tempoh sebulan. Itupun jika takda orang yang nak hold buku tu. Dan selain itu, ada beberapa lagi buku yang aku baca. Sambil-sambil. InshaAllah, jika ada kesempatan akan aku cuba ringkaskan hasil bacaan aku dalam blog ni. Moga bermanfaat kepada semua.

"Dan tetaplah memberi peringatan. Sungguh, peringatan itu amat bermanfaat bagi orang-orang beriman. Dan tidak Aku jadikan jin dan manusia melainkan untuk beribadat kepadaku"
(QS Adz-Dzariyaat:55-56)

0 shuriken:

Template by - paley_11 | Daya Earth Blogger Template